آدرس :

تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر، پاساژ 777، پلاک 39، بازرگانی غدیر

قیمت لوله گازی


قیمت لوله گازی

قیمت لوله گازی به شکل مستقیم به نوع لوله و همچنین ضخامت آن بستگی دارد. لوله های گازی برای انتقال گاز شهری و انواع دیگر گاز ها مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های گازی مسئول انتقال انواع گاز ها هستند بنابراین باید بدون درز باشند و همچنین از جنسی تشکیل شده باشند که با گاز موجود واکنش نشان ندهند. قیمت لوله گازی کی از عوامل مهم برای سازندگان ساختمان و کارخانه های صنعتی است. در ادامه در خصوص عوامل موثر بر قیمت لوله گازی بیشتر توضیح خواهیم داد.

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی ساختمان ها

قیمت لوله گازی یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی ساختمان ها و همچنین کارگاه ها و کارخانه ها صنعتی است. معمولا لوله های گازی را به دلیل حساسیت بالا روی کار نصب می کنند. نصب روکار به معنی این است که لوله ها در آخرین مراحل تکمیل ساختمان نصب می شوند و مراحل آخر زمانی است که بودجه رو به اتمام است. به همین دلیل تخمین درست قیمت لوله گازی یکی از کار های مهمی است که باید در ابتدای کار و پیش از مصرف بودجه انجام دهید. قیمت لوله گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما باید تمامی این عوامل را در هنگام محاسبه هزینه در نظر داشته باشید. در ادامه ابتدا در خصوص کاربرد های لوله گازی توضیح خواهیم داد و سپس عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله گازی را نام خواهیم برد.

کاربرد های لوله گازی

لوله گازی، لوله های فولادی یا پلی اتیلنی هستند که در خطوط انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف لوله گازی در ساختمان های مسکونی، سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و غیره است.از این نوع لوله ها برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز بهره گرفته می شود.

برای اطلاع از قیمت لوله 5 لایه، قیمت لوله ساختمانی ، قیمت لوله گالوانیزه و  قیمت لوله گازی با شماره های  02133113283 و  02133911795 تماس بگیرید. 

مقالات مرتبط

  • تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر، پاساژ 777، پلاک 39، بازرگانی غدیر

  • 02133113283
  • 02133911795
  • ghadir.trading@yahoo.com
  • www.ghadir-trd.com
  • ghadir-trd@
  • logo
    Copyright © 2018 www.ghadir-trd.com All rights reserved